سرمایه لازم برای خط تولید ابریشم
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

نخ ابریشم جزء الیاف طبیعی می باشد که جنس آن پروتئین بوده و بیشترین استفاده آن برای تولید انواع پارچه می شود که این پارچه ها بسیار نرم و جزء بهترین پارچه ها است. 

در خط تولید نخ ابریشم کارهای بسیار زیادی باید انجام شود تا تبدیل به نخ ابریشم شده و راه اندازی خط تولید نخ ابریشم در سالهای اخیر بسیار رشد داشته و سرمایه گذاران زیادی در این مسیر سرمایه گذاری کرده اند. 

اگر چه این خط تولید با رشد بسیار زیادی مواجه بوده است اما به دلیل اینکه زمان و هزینه زیادی برای خط تولید آن نیاز است پیشنهاد نمی شود که برای سرمایه گذاری این مسیر انتخاب شود و سرمایه لازم برای تولید نخ ابریشم با توجه به نوسانات بازار بسیار زیاد است و ممکن است تهیه دستگاهها و تجهیزات مربوط به این خط تولید با دشواریهای زیاد و سختگیری های زیادی مواجه شود. 

دستگاههای تولید نخ ابریشم باید از بهترین و با کیفیت ترین دستگاهها باشد تا بتوان بهترین نخ را به مرحله تولید در آورد تا ارزش واقعی نخ به طور کامل مشخص شود. ابریشم یکی از الیاف حیوانی است که برای تولید پارچه های دستباف و فرش ها بسیار مورد  استفاده قرار می گیرد. 

در گذشته برای تولید نخ ابریشم کرم را بعد از اینکه پیله را ساخت با درجه حرارتی نزدیک به 60 درجه بخار می کنند تا کرم کشته شود و سپس پیله های موجود را بر اساس درجه بندی هر یک از آنها انتخاب می کنند و ممکن است هر پیله کیفیت یکسانی نداشته باشد. 

ترکیباتی که هر مولکول ابریشم در خود دارد از کربن، هیدروژن، اکسیژن و ازت می باشد که در آب قابلیت حل شدن را دارد و در آب جوشیده نیز مقاومت نسبتا بهتری نسبت به پشم دیگر حیوانات دارد اما اگر به مقدار زیادتری بجوشد مقاومت و استحکامش را از دست می دهد. 

در حال حاضر اگر قصد سرمایه گذاری دارید بهتر است نسبت به خط تولید نخ ابریشم با دقت بیشتری برخورد کنید و توصیه می شود که این را موضوع را مدنظر قرار دهید که این خط تولید بسیار پرزحمت می باشد و نخ به دست آمده از تلاش ما ممکن است کمتر از حد انتظار باشد که سود بسیار زیادی را نیز در پی ندارد چرا که شما نسبت به سرمایه گذاری خود انتظار سود بیشتری را نیز دارید. 

بنابراین پیشنهاد می شود به جای اینکه خط تولیدی راه اندازی کنید تا دردسرهای زیادی برای شما نداشته باشد و در مدت زمان کوتاه نیز سود بسیار زیادی حاصل شود. 

شرکت سارگن استون یکی از مجموعه های بسیار قوی در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی می باشد که به شما این اطمینان را می دهد در صورت سرمایه گذاری در هریک از این خطوط تولیدی که سارگن ارائه می دهد به بیشترین سود برسید. 

برای دریافت شماره تماس می توانید به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و با مدیریت مجموعه در مورد هر یک از این خطوط تولیدی مشورت کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: